Featured
Het is een betere optie voor het verbinden van ongelijksoortige metalen en wordt gebruikt voor het verbinden van het chassis en andere auto-onderdelen (Draaien En Frezen Voor Drabbe). Bij CNC-bewerkingen worden technieken als frezen, draaien, boren en draaien gebruikt om gaten te vervaardigen en te boren in delen van het chassis die moeten worden geklonken
Spuitgieten is niet populair in de chassisconstructie omdat het niet het hele chassis kan maken (Draaien En Frezen Voor Drabbe) - Vlakslijpen. Een aluminium autochassis Bij het maken van het autochassis worden veel materialen gebruikt en in dit gedeelte worden de meest voorkomende materialen en hun mechanische eigenschappen gegeven: Staal heeft een hoge bewerkbaarheid en is het meest voorkomende materiaal voor chassisconstructie
Polijsten wordt gebruikt in de laatste of latere fasen van de constructie van het autochassis - Draaien En Frezen Voor Drabbe. Het heeft tot doel kleine onvolkomenheden te verbeteren op het onderdeel dat niet zichtbaar is voor het blote oog (Draaien En Frezen Voor Drabbe). Bij galvaniseren breng je een zinklaag aan op de chassisonderdelen om een sterke afwerking te geven die niet gevoelig is voor corrosie en slijtage, hoewel deze bij blootstelling wel beschadigd kan raken
Ook voor zink, titanium en magnesium kunt u gebruik maken van de afwerkingsmogelijkheid. Schilderen houdt in dat delen van een chassis of het hele chassis worden bedekt met verf met langdurige corrosieweerstandseigenschappen. Draaien En Frezen Voor Drabbe. Een eenvoudig ladderchassis Ontwerptrends die de toekomst van het autochassisontwerp zullen bepalen zijn: Lichtgewicht materialen zoals aluminium, koolstofvezel en titanium voor componenten zoals het autochassis zullen het gewicht van het voertuig verminderen zonder de structurele integriteit van het chassis aan te tasten
Bij Zintilon maken we kwaliteitsgericht maatwerk spuitgieten en CNC-bewerking processen voor zulke mensen. Draaien En Frezen Voor Drabbe. Neem vandaag nog contact met ons op en laat ons uw project tot leven brengen. Het typische chassis van een raceauto is het buizenchassis, de rolkooi in offroad-raceauto's en de monocoque in de Formule 1. Draaien En Frezen Voor Drabbe. De locatie van het chassisnummer is afhankelijk van het model en merk van de auto, maar gebruikelijke locaties zijn op het dashboard in de onderste hoek van de bestuurderszijde, het frame van het bestuurdersportier en in de motorruimte
Het chassis van een auto is het skelet van de auto dat de lading van de auto draagt en waaraan onderdelen als de stuurinrichting, het remsysteem, de achteras, de ophanging etc. Draaien En Frezen Voor Drabbe. zijn bevestigd. Het frame daarentegen is de carrosserie waaraan het chassis is bevestigd. Tot de jaren veertig waren het chassis en het frame gescheiden, en hun versmolten vorm is nu het monocoque frame of het uit één stuk bestaande auto-ontwerp
Tandwielbewerking is een zeer ingewikkeld proces en vereist het gebruik van de juiste technologie voor een efficiënte productie (Draaien En Frezen Voor Drabbe). Elke productiefase moet nauwkeurig zijn qua afmetingen. De bewerkingscyclus voor tandwielen omvat:gewoon draaien → tandkransen → vormgeven → scheren → harddraaien → tandwielslijpen → honen → boren → boorslijpen → lassen → metenHet is cruciaal om het juiste klemsysteem te gebruiken tijdens het tandwielbewerking - Draaien En Frezen Voor Drabbe proces
Bij conventioneel draaien wordt de blanke tandwielkast meestal vastgezet op een verticale of horizontale draaimachine (Draaien En Frezen Voor Drabbe) (Zinkvonken). Automatisch opspaninrichtingenIn de meeste gevallen is een extra stabilisator aan de andere kant van de spindel niet nodig. Tandwielgoten is een economisch snijproces dat vaak wordt gebruikt om externe en cilindrische tandwielen te produceren. Dit proces is niet alleen populair in de auto-industrie, maar ook bij de productie van grote industriële transmissies, op voorwaarde dat het niet beperkt wordt door de buitenvorm van het werkstuk
Deze methode wordt voornamelijk gebruikt voor interne tandwielen en sommige externe tandwielen met complexe structuren. Draaien En Frezen Voor Drabbe. Scheren is een afwerkingstechniek voor tandwielen waarbij het snijden gebeurt met een frees die lijkt op de tandvorm van het tandwiel. Dit proces is wijdverspreid in de industrie vanwege de hoge efficiëntie en kosteneffectiviteit. Harddraaien maakt het mogelijk om dure slijpprocedures te vervangen
De keuze van het juiste bewerkingsgereedschap, de juiste opspanning en het juiste snijgereedschap is doorslaggevend voor het succes van het harddraaien. Draaien En Frezen Voor Drabbe. Om het precisieniveau te bereiken dat vereist is in de moderne tandwielproductie, is harde afwerking van de tandflanken vaak noodzakelijk. Deze methode is een kosteneffectieve en efficiënte oplossing voor massaproductie
Honen is het laatste nabewerkingsproces voor harde tandwielen, waarbij een snijhoek wordt gebruikt die niet goed gedefinieerd is - Draaien En Frezen Voor Drabbe. Dit proces biedt niet alleen kostenefficiëntie, maar resulteert ook in gladde oppervlakken met lage geluidsniveaus in de bewerkte tandwielen - Draaien En Frezen Voor Drabbe. Honen heeft een lage snijsnelheid, variërend van 0,5 tot 10 m/s, in vergelijking met slijpen, waardoor de warmtegerelateerde schade aan de tandwielbewerking geëlimineerd wordt
Latest Posts
Printer Papier
3d Food Printer
Plantes Exterieures Artificielles