Pop-up Beurswand  thumbnail

Pop-up Beurswand

Published Mar 07, 25
10 min read
[=headercontent] De Backer Standenbouw [/headercontent]

Dat laat bezoekers toe om zelfstandig je enquête te beantwoorden. Tip: In deze (Engelstalige) gids vind je alle stappen om je tablet in kiosk modus te zetten (standenbouw evenementen). Als je met een team aan de slag gaat, hou dan deze tips nog even in het achterhoofd: Anticipeer! Denk goed na hoeveel mensen je nodig hebt om je stand te bemannen? Hou daarmee rekening met de duur van je enquête, hoe lang zal iemand in gesprek zijn met een bezoeker, is er dan iemand beschikbaar die vragen kan beantwoorden? En ga zo maar door

Test samen de tablets en de enquête, zo ben je zeker dat je team alles op de juiste manier bedient en dat ze dezelfde verhaallijn volgen (Popup wand). Extra tip voor een succesvolle beursstand: 80% van de standhouders op een beurs, doen nadien niets meer met de informatie die verzameld hebben. Ik val in herhaling, maar het is dan ook een ontzettend belangrijk inzicht

Bereid emailtemplates voor, gebaseerd op de mogelijke antwoorden die respondenten kunnen geven. job standenbouw. Je kan die templates in veel surveytools zelfs automatisch instellen zodat ze nog tijdens of vlak na het evenement al worden uitgestuurd. Door die emails zo snel na het eerste contact te versturen, blijf je vers in het geheugen zitten! Zorg voor een activatie in je opvolgmail

Wat verwacht je nu van hen? Analyseer de verzamelde gegevens: Heb je voor het evenement al een keer gegevens verzameld? Dan kan je die cijfers als norm om je nieuwe resultaten mee te vergelijken. Neem je doelstellingen uit de eerste stap er terug bij en kijk hoe je die vragen nu kan beantwoorden, na het evenement.

Als je bijvoorbeeld te weten wilt komen of een respondent getrouwd is, en die persoon zegt nee, dan is het niet nodig om alle volgende vragen die over het getrouwde leven gaan te stellen - beurswand huren. Door Skip Logic consequent te gebruiken, versnel je de tijd die mensen in een enquête steken en jij weet zeker dat je enkel de antwoorden krijgt die je nodig hebt

Beurswand Panelen

Zorg allereerst voor een opvallende beursstand. Dit moet natuurlijk dé eyecatcher zijn op de beurs. Beurzen zijn vaak grote evenementen, dus het is belangrijk om je beursstand te onderscheiden van andere beursstands met een opvallende standinrichting. Een felle kleur op de muur of een statafel met extra informatie kunnen een wereld van verschil maken.



Zorg tenslotte voor herkenbare elementen in je beursstand, zodat mensen die jouw stand bezoeken meteen zien dat het om jouw bedrijf gaat. Brandkleuren, logo’s, banners, posters, etc. zijn een echte must voor je stand. Maak gebruik van een pakkende beursvideo om de aandacht van potentiële klanten te trekken. Video’s zijn visueel aantrekkelijk en hebben het vermogen om mensen zelfs van een grotere afstand aan te spreken.

Net als op je website zullen bezoekers langer bij je beursstand blijven hangen om bedrijfsvideo’s te bekijken - beurswand doek. Wanneer veel mensen bij een beursstand staan, wekt dit automatisch interesse bij andere aanwezigen om ook te komen kijken. Daarnaast kun je met video complexe ideeën of concepten op een eenvoudige manier communiceren en zo de klant beter informeren



Bovendien kan videocontent die op een beurs wordt gebruikt, later op andere kanalen worden hergebruikt, zoals op sociale media, websites of in e-mail campagnes. Wil je een nieuw product lanceren op een beurs met behulp van video of animatie? Ontdek meer over een beursvideo laten maken of neem contact op voor de mogelijkheden.

Wees open, spreek mensen aan en deel folders, flyers of brochures uit om een blijvende indruk achter te laten. Informeer mensen die interesse tonen, maar laat ze zich niet opgejaagd of verplicht voelen om bij jouw stand te komen kijken, dat werkt juist averechts - Rollup banner. Het allerbelangrijkste: neem een actieve houding aan! Laat mensen zien dat ze met jou in gesprek kunnen gaan door voor je stand te staan in plaats ergens te gaan zitten

Standenbouw Brugge

Er zijn verschillende leuke en eenvoudige activiteiten die je kunt organiseren om je te onderscheiden van de concurrentie. Bijvoorbeeld, racen met op afstand bestuurbare autootjes of een kort wedstrijdje tussen bezoekers om te zien wie het snelst een puzzel van je logo kan leggen. kollective standenbouw. Wat ook goed werkt is een demonstratie geven van jouw nieuwste product of dienst

Mensen zijn van nature nieuwsgierig en willen graag alles weten, grote kans dus dat bezoekers terugkomen om de demo te zien. Gratis spullen, wie wil dat nou niet? Mensen zijn gevoelig voor het ontvangen van gratis spullen, dus het uitdelen van promotiemateriaal met je logo, bedrijfsnaam of een pakkende slogan erop kan de aandacht trekken van voorbijgangers die anders misschien niet bij je stand zouden stoppen.

Dit kan ook op een speelse manier door bijvoorbeeld een winactie te organiseren waarbij bezoekers leuke prijzen kunnen winnen. Door je logo op promotiemateriaal te plaatsen, vergroot je de naamsbekendheid en daarmee de kans dat bezoekers je merk herinneren en herkennen in de toekomst. Telkens wanneer ze het promotie-item gebruiken, worden ze blootgesteld aan je merk.



Kondig van tevoren aan op social media waar je tijdens een beurs te vinden bent. Zo weten je volgers dat je van de partij bent en komen ze wellicht ook een kijkje nemen - beurswand peesdoek. Je kunt ook sneak peaks geven van wat je gaat presenteren bij je stands. Dit maakt potentiële klanten nieuwsgierig naar het eindresultaat en enthousiasmeert hen om je stand te bezoeken

Laat bijvoorbeeld zien hoe gaaf jouw stand op de beurs was en wat je gepresenteerd hebt met coole visuals op social media. Aftermovies bieden bezoekers en deelnemers de mogelijkheid om de ervaring van de beurs opnieuw te beleven, wat positieve herinneringen oproept en de betrokkenheid bij je merk versterkt. Dit draagt bij aan het onthouden van je bedrijf en producten.

Standenbouw West-vlaanderen

Met een goede aftermovie kun je in het daaropvolgende jaar de beelden gebruiken ter promotie van de beurs. verlichte beurswand. Het delen van aftermovies draagt bovendien bij aan de algemene bekendheid en reputatie van het evenement. Wanneer mensen positieve ervaringen zien van deelnemers, worden ze aangemoedigd om in de toekomst deel te nemen of aanwezig te zijn

Sta jij binnenkort op een beurs en kun je wel wat hulp gebruiken bij de creatie van promotiemiddelen? Neem contact met ons op voor vrijblijvend advies en de mogelijkheden.

Geef je standhouders, zodra ze intekenen, tools, tips en tricks om hun investering maximaal te doen renderen. Maak gerust gebruik van onderstaande tips en deel die met hen via een newsletter of social media. Dit is de meest toegepaste maar ook meest misbruikte tactiek om bezoekers naar je beursstand. Counter desk te lokken

Zorg er voor dat de wedstrijd aansluit bij je product of merk en dat ze communicatie van je verkoopscampagne ondersteunt - beurswand bestellen. Een van de meest effectieve tactieken om kwalitatieve leads te genereren in een b2b-context is kennis delen via gratis whitepapers, e-books, rapporten, enz. Dat kan uiteraard ook online. Vraag de coördinaten van de geïnteresseerden en stuur hen de informatie, via USB-stick, e-mail, NFC, RFID,

Pop Up Beurswand

Spreek hen daarover aan tijdens hun bezoek aan je beursstand. Probeer steeds meer online en offline interactie te mengen. Een degelijke wifi-connectie is zelfs anno 2013 nog steeds een probleem op de meeste events en beurzen. Ben je een slimme exposant, stel dan je wifi gratis open voor je bezoekers.

Organiseer een Tweetup. Nodig via Twitter bezoekers uit om ook fysiek samen te komen - Hoe richt je een expositie in?. Op je beursstand bijvoorbeeld. Maak ruimte vrij op je stand om een werkstation te organiseren. Bied bezoekers een plaatsje aan met internet connectie en elektriciteitsvoorzieningen. Ze kunnen daar in stilte even op adem komen en eventueel wat werken

Maak van dat stukje stand een plaats waar je als bezoeker mentaal en fysiek je batterijen kan opladen. Wedden dat dat wordt geapprecieerd? Koop advertentieruimte op de mobiele event app. Meer en meer events hebben apps met allerlei informatie. Met deze app zit je natuurlijk midden in je doelgroep. Dus zorg dat je daar de beste advertentieruimte hebt en een boeiende boodschap! Maak op je beursstand een klein 'zaaltje'.

Plan dit op regelmatige tijdstippen en kondig het aan via Twitter. Door de plaatsen beperkt te houden, lok je heel wat nieuwsgierigen die mee komen volgen (Wat is modulaire standbouw?). Dit is een leuk alternatief voor online kennisdeling via whitepaper, e-book, … Een van de voornaamste redenen voor bezoekers om naar een beurs te gaan is de nieuwe producten leren kennen

Beurswand Prijs

Als je de bezoekers de exclusiviteit verleent om de eersten te zijn die jouw product leren kennen, kan je lancering niet meer stuk. Gebruik ook hier Twitter voor de aankondiging. Beurzen worden meestal gezien als een mogelijkheid om nieuwe klanten te winnen. Dat dit ook bij uitstek een gelegenheid is om zelfs al voor het event een contactmoment met de bestaande klanten te organiseren, wordt vaak vergeten.

Zorg dat je klanten weten dat je er zal staan en wat je er allemaal gaat doen: lezingen, promoties, acties, . Zo herkennen en erkennen ze jou onmiddellijk tijdens hun bezoek. Een andere manier om de beursbezoekers te lokken, is ze benaderen met vragen of polls (beurswand doek). Een beurs bezoeken kan een vrij passieve bedoening zijn: slenteren langs de standen, brochures verzamelen en goodies in je handen geduwd krijgen

Een slimme tactiek om meer bekendheid te krijgen. - Counter desk

Om iedereen te helpen die van plan is te exposeren op een beurs, hebben we veel nuttige video- en blogcontent gemaakt als onderdeel van onze Exhibit Like An Expert-serie. Tot nu toe hebben we gesproken met exposanten, agentschappen en standontwerpers. Deze keer spreken we met de mensen die zakelijke beurzen organiseren.

Standenbouw Beurs

Daarom spraken we met de organisatoren achter enkele zeer succesvolle Britse beurzen: de Uw bedrijfsexpo reeks evenementen en De Printshow - one night stands standenbouw. Martin en Kerry Lewis-Stevenson organiseren samen met marketing- en evenementenmanager Devon Luffrum namens de Pulse Media Group de evenementen van Your Business Expo. Ze organiseren handelsevenementen voor zakelijke gemeenschappen in de Midlands waar ondernemers en bedrijfseigenaren nieuwe klanten en leveranciers kunnen vinden en hun netwerken kunnen opbouwen

Sindsdien is het uitgegroeid tot het belangrijkste evenement voor de grafische industrie in het Verenigd Koninkrijk. De Print Show dient als een focus voor alle gebieden van de industrie en is waar de Britse handel komt om nieuwe technologie te onthullen, producten en diensten te laten zien en banden op te bouwen tussen bedrijven.

Bijna alle exposanten die een mislukte beurs meemaken, kunnen hun gebrek aan succes terugvoeren op een slechte planning. standenbouw engels. Het opstellen van een gedetailleerd plan voor marketing, logistiek, standontwerp en materialen is de beste manier om een positief resultaat te verzekeren. Een grondige aanpak van exposeren is belangrijk volgens Chris Davies, Event Director van The Print Show,Als je het rendement van je investering in tijd en geld wilt optimaliseren, is een strakke focus op de details vereist om van je stand een succes te maken

De online handleiding van de organisator is vaak een schat aan belangrijke informatie en mogelijkheden voor ondersteuning. Chris Davies, evenementdirecteur, The Print Show Het ontwerpen van je stand is een van de spannendste aspecten van je voorbereidingen. We hebben standontwerpen op maat in een eerdere blog in deze serie, maar zorg ervoor dat je de praktische aspecten aanpakt voordat je begint met het ontwerpen van je meesterwerk.

Het plannen van je ruimte in een showroom of parkeergarage geeft je een goed gevoel voor de fysieke afmetingen van je stand - lambrechts standenbouw. Toen we Chris vroegen wat de perfecte exposant zou doen, antwoordde hij, Hoewel de logistieke waarde van dit niveau van planning van vitaal belang is, is het inzicht in de bezoekerservaring dat ook

Opvouwbare Beurswand

Het is duidelijk dat standontwerpen die een fysieke of psychologische blokkade vormen voor bezoekers, moeite zullen hebben om hun publiek aan zich te binden. Als het gaat om naleving van de regelgeving, is het opnieuw een goed idee om te vertrouwen op de ondersteuning die de organisator biedt. In het geval van Link Publishing hebben ze een derde partij in dienst die je standontwerp onder de loep neemt: Zelfs als je budget niet toereikend is voor een grote zelfgebouwde stand, kun je nog steeds veel doen met een stand met een shellschema.

Latest Posts

Standenbouw Brugge

Published Mar 07, 25
10 min read

Beurswand Engels

Published Mar 07, 25
5 min read

Pop-up Beurswand

Published Mar 07, 25
10 min read